måndag 10 januari 2011

ett mycket smart uttryck från reklamen gällande Pensionsbolaget SPP:
- Konsten är, att leva i nuet!

Och de håller jag med om!
Jag har börjat att ta dagen som den kommer, orkar inte planera sönder som jag gjorde tidigare och faktiskt så märker jag skillnad! Jag mår mycket bättre, känner mig mindre stressad och dessutom tycker jag mig hinna med mycket mer nu än tidigare. SKÖNT!

Nu ska jag pilla vidare på uppsatsen, imorgon är de som sagt handledning och vi får la se hur de går =) Om någon timme ska jag tillbaka till gymmet, denna gång med Sandra ! Det var tokskönt att svettasloss på crosstrainen, åh. En hel timme körde jag men de känns inte så när man står de och kämpar.
Jag kör på för varje fem minuter för att hinna så mycket som möjligt och på så vis går tiden mycket snabbare och efteråt var jag sådär härligt uttömd på energi och nu känner jag kraften komma åter. najs =)

puss

Inga kommentarer: