onsdag 12 januari 2011

fruktansvärt lång dag idag!
Vaknade kl sju och var vrålhungrig och kunde inte somna om ;O
Så de var bara att kliva upp, sedan har jag hunnit med massa idag. gjort klart en restuppgift har en kvar, varit på stan och köpt skrivarpapper, häftapparat + klammrar sedan hem och skriva ut massa CV'n. Skickar till ett företag om extrajobb och knatat runt på några andra. Även lämnat in till resursenheten för hemtjänsten.
Det vore ju allt bra om man fick ett extrajobb med lite extra pengar liksom! Som sedan kan utvecklas till sommarjobb.. då ni, då ska jag beställa en iphone i så fall :D

sen har jag varit på spinning för första gången nu ikväll, lite öm i rumpan blev man men kul var de ! Så imorgon startar jag dagen med 30 min spinning med sandra fem över åtta, sedan lite gym innan det är dags för att tvätta.
Sedan planerar jag även för en löprunda imorgon, 10 km. det ska bli strålande solsken och -11 grader så de borde inte vara några problem :D sen avslutas den dagen med handbollsträning innan de är dags för första VM matchen: Sverige - Chile ! :D

Inga kommentarer: