måndag 17 januari 2011

jag fick mig en liten chock nyss på stan.
Jag var nämligen på banken och skulle lösa in en check - från SJ på hela 63 kr ! eh.. -
Och när jag står där och lämnar fram lappen så frågar min bankman mig:
- Jaha, går det bra med träningen eller? :D

Han måste ju sett på mig att jag kände mig som ett stort stort frågetecken när jag svarade:
- eh.. jodå..?
Så han sa vidare:
- Jag tyckte jag kände igen dig från gymmet =)

VÄRSTA PINSAMT! (låter som en fjortis, men tänk er själv i sitsen!! )
märker jag ut mig på gymmet så mycket? tränar jag förmycket? har jag konstiga kläder eller flåsar överdrivet mycket eller vadå liksom?! Jag har sen hela vägen hem nästan känt mig lite förföljd XD

dock! så ska jag alldeles snart byta om för ett pass på gymmet igen - höhö - för jag kände hela vägen hem att jag vill bespara mina lårbenshalsar tills jag blir närmare 70 år alla fall. Kanonväder ute - ja! men grymt halt dock ;(

Nåväl, byta om och ge mig av mot gymmet då ;)

Inga kommentarer: