tisdag 25 januari 2011

träningsvärken från igår ökar allt eftersom dagen går. haha. helt sjukt! Ljumskarna känns begagnade från en 200 åring kanske? samt att jag är seg i benen från gårdagens gruppass med extreme :D

Idag har jag hunnit med massor!
Varit på möte med Manpower,
Hämtat ut P-piller åt katterna, även att jag ringde för att recept innan manpower mötet!
Sedan skrivit klart B-uppsatsen så nu ska den lämnas in på torsdag - JIPPIE :D
och nu sitter jag här med löparstussen på, jag och sandra ska ut på en runda! :)

Har även hunnit skriva ut en hel drös med papper som skall läsas till torsdag.
Ikväll är det handboll för hela slanten på tv, Sverige spelar dessutom, ska bli otroligt kul att se!

Nej, nu ska jag kissa sedan möta upp sandra! CIAO ;D

1 kommentar:

Alma sa...

Samma här! Det är ett tag kvar till dess så man har lite tid på sig och fundera :)

Skönt för dig och vara klar med uppsatsen :D