fredag 28 januari 2011

ursäkta frånvaron!
dels mycket i skolan och mycket i övrigt, massa saker att hinna med. Dels har jag börjat med en träningsblogg som jag testar mig fram i för att se ifall jag skall köra helt på den istället =)

Veckan har bestått av en blandning av skolarbete och träning,
träningen har la gått bra! Var ut på en löprunda med Sandra "2" igår. haha har ju två Sandror som jag tränar med så då måste man skilja dem åt på nå vis =) Men de kändes bra efteråt! Gick tungt i början och bitvis under själva rundan men har tränat ganska mycket i veckan.

Funderar på en löprunda imorgon i solskenet och försöka köra på 12 km om jag orkar de =) Får ta de lugnt helt enkelt och lära mig hitta tillbaka till tempot jag orkade hålla under lång tid innan kylan och julen kom =)

Nej, nu blire alldeles strax uppvärmning för handboll sedan kl 18 köööör vi! ;D Ciao ;>

Inga kommentarer: