söndag 13 februari 2011

hallå världen! jag lever, jag lovar :D haha

Haft fullt upp samt som jag till stor del "bloggar i träningsbloggen" mest. och där enbart skriver om min träning typ. Kanske inte så intressant egentligen :)

För de som ändå vill läsa kan ni göra de HÄR.

Alla fall satt jag nyss och läste på aftonbladet och de skrev om schlagerfestivalens alla efterfester. och då slog det mig, Nu vet jag varför den där Thomas G'sson eller vad han nu heter skriver så många låtar som är med! Fatta alla efterfester som han får delta i ! mhm just de ;) avslöjad där lilla tompa minsann!

Nåväl. idag har vi varit och kalasat för min söta Farfar som fyllde 80 år i fredags. Så här sitter jag och känner mig alldeles uppblåst - igen -. hela helgen har jag svullat, även denna helg - ja. JAG MÅSTE ÄNDRA DETTA BETEENDE!
DOCK! så sprang jag 10 km på löpbandet innan vi drog på kalas alla fall :D

Nu ska jag fortsätta kolla handboll på tv :) Ciao!

1 kommentar:

fetbra sa...

haha måste va efterfesterna va xD kanske man skulle bli en såndär låtskrivare :o