måndag 7 februari 2011

jag fryser! FY VAD JAG FRYSER!
jag verkligen hatar denna kyla och snö. jag förstår inte meningen med de.
Hade ju planer för att springa ute idag men nej, jag vägrar. verkligen vägrar!

Kom ju hem från skövde inatt och där nere var de minsann bar asfalt och snudd på grönt gräs liksom. Plusgrader och lite storm men shit happens, det var inte snö alla fall! Så kommer man hem hit. Jag pekade på marken och frågade Nicklas "Vad kallade ni det där sa du?" för FY vad jag ogillar vinter och snö :O fyfyfy!

Idag har jag varit på grupparbete och ska snart iväg och gymma med Sandra tror jag, eller så kör jag bara på löpbandet ikväll innan extreme träningen. Jag är så trött och vill bara vara hemma. Vill gråta över kylan. Orkar inte med nå. Ska dra fram dammsugarn om en stund och sedan handla så jag har mat i kylskåpet ;b haha.
Kärleken kommer hit ikväll och så ska vi umgås, han kom och hämtade mig inatt också. Älskade älskade Nicklas <3 :)

Nej, nu ska jag dricka upp kaffet sedan jaga runt dammsugarn ;b haha. Ciao!

Inga kommentarer: