tisdag 1 februari 2011

jag <3 plusgrader!

dagen har flytit på fint, hade planer för att gymma på morgonen. men föredrog sömn faktiskt ;O höhö. så klev upp strax efter åtta, åt frukost och tog de lugnt en sväng. Knallade till mormor och drack lite kaffe medans hon satte fast knapparna på jackan. sedan kom Rebecka och hämta mig vid ica för vi skulle ha grupparbete.

Vi satt där och knepade och knåpade och nog tyckte jag vi fick ihop ett bra arbete minsann!
Sedan gick jag hem, hann sitta ned tio minuter innan jag drog på löparstället, gick ned och slängde in tvätten i tvättmaskinerna och mötte upp Sandrorna för en löprunda.

Mycket skönt väder, helt perfekt! Hade kanske blitt bättre med lite sol, men det gick an ändå ;) haha! Plusgrader och gööör härligt att få springa av sig lite! :)

Nu sitter jag här och myser med kaffe och ska snart samla krafter för att gå till ica och handla lite så jag kan göra mat. Sedan blir de till att ta de lugnt och läsa resten av kvällen :)

Ciao!

Inga kommentarer: