söndag 20 februari 2011

jag sitter här och håller tummarna SÅ HÅRT för att jag får något sommarjobb i år.
Det skulle vara underbart att tjäna pengar och slippa studera en sväng.
Jag skulle spara mina pengar så jag kunde åka på en resa något tag, vill så gärna resa utomlands. Gärna en träningsresa. Mamma tipsade mig om en.

Ni kan ju läsa om den HÄR och då är det kom-i-form delen som är mest intressant :)
det var även på det hotellet som den resan går till som hon och Nils bodde på nu i veckan :) fusk ;b haha

idag har jag haft en kanondag hittills! :) en riktigt SKÖN söndag
Startade dagen med att sova tills jag var nöjd, äta frukost och sedan gick jag till sporthallen strax före tio. kl tio var det dags för ett uppladdningspass inför vasaSpinningen. 2 timmar! ett otroligt skönt pass, Petra hade lagt upp det mycket bra och tiden bara flöt iväg :) Efteråt steg jag upp direkt på löpbandet och avverkade med smått sega ben, 4 km för att komma upp i veckodosen 30 km.

sedan vart det hem och duscha innan jag och hjärtat knatade tillbaka till sporthallen, intog en tokgod lunch och sedan kollade vi handboll :) dock förlorade Arbrå men de kämpade på bra, speciellt i andra halvlek!

Nu ligger man bar här och latar, ska göra korvstroganoff till kvällsmat och bara ta de lugnt :) Hjärtat och jag ska mysa och lata. Imorgon kommer hemtentan ut och då är det fullt fokus på den !

Vad har ni gjort och ska göra idag? =)

1 kommentar:

Mamma sa...

Säger ju att du ska söka jobb i Norge. Då får du råd att resa :)