tisdag 15 februari 2011

jag vill springa! UT OCH SPRINGA
gosse vilken löplust jag fick ;(

Men! -15 grader är liksom inget löpväder för mig.
+ 15 grader snarare ;) höhö!

läste i en blogg nyss om löpning och då vart jag så otroligt sugen att bara ge mig ut och spring och springa och springa. Jag saknar de så mycket!

Även har jag ont i vaden idag ju :S När jag och N skulle ned till tvättstugan imorse högg de till som bara den i vaden och jag fick suuuuperont :O kunde knappt stå. usch! och nu har jag sådär ont precis som om man haft världens sendrag hela natten :S Vet inte om de kanske kommer från spinningen igår? Höll på att få kramp under sista intervallen i vaden då kände jag ;b haha.

Klurar på ifall man skall köra enbart löpning imorgon, dock på löpband men ändå! :) Kanske kan "flörta" med Sandra så hon kommer och springer bredvid mig så man har någon att springa med liksom :D höh..

nej, nu ska jag fortsätta kolla på halv åtta hos mig, senare ikväll blire handbollsträning minsann ! ;>
Ciao

Inga kommentarer: