onsdag 19 januari 2011

gosh vad jag har ont i ena knäet alltså,
igår hade jag ont i båda knänen plus ena höften :S
Tråkigt men sant, har dock satt som ett löfte i år att lyssna på min kropp.
Iofs gjorde jag det ifjol också men ännu viktigare i år känner jag.

Jag längtar till våren, bar asfalt och härligt solsken då man kan ut och springa långt långt och bara fortsätta i ett helt underbart väder! Åh.

Idag har jag varit till mormor på lunch, finlunch med gräddstuvad lever och ris - MUMS!
fick med mig hem också, tack mormor <3 =)
Fick även med lite stekt fisk hem, kanon!

Även fick jag ett mms men världens sötaste lilla Alfred på bild, Emelie och Antonio vart föräldrar igår, grattis till er båda! Längtar tills jag får se er och den underbart söta lilla Alfred =)

Nej, om man skulle ta och kolla upp böcker till nästa kurs och sedan bara slappa, ingen handboll på tvn ikväll :( Men dock kommer kärleken hit istället! =) hihi.

Ciao!

Inga kommentarer: