torsdag 20 januari 2011

nu är man slut! Men vilken skön dag detta varit :D
Först fick jag ju sova med kärleken inatt =)
Sedan vaknade jag av ett sms där sandra undrade om jag ville köra spinning på morgonen, dock började den en knapp kvart efter att hon skickat sms't, så de var bara att slänga på sig kläderna och borsta tänderna samtidigt ungefär innan man rusade dit.
Så körde vi Xpress spinning 30 min, sedan gym i ca 30 min.

Sen vart de hem och käka frukost, och fyy vad gott det var alltså :D haha.
Därefter har jag ägnat större delen av dagen åt att läsa genom och kritisera Emmas uppsats, både positiva saker och förslag på "ändringar" och lite frågor och sådär.
Och nyss kom jag hem efter ännu ett pass på gymmet =) denna gång på löpbandet! Sprang först 6 km, sedan intervaller lika som jag körde i helgen. Dock var jag så oerhört trött så innan sista fyra minuterna var jag tvungen att stanna och vila en sväng. haha!
Men nu är jag sådär lagomt skönt trött i kroppen, dock har jag mat upp i halsen känns de som :S måtte de inte vara magsjuka nu inför opponeringen imorgon ;O buhu! :( Läste på aftonblandet minsann att de skulle slå rekordhårt i år med vinterkräksjukan - bleh!

Imorgon är de som sagt opponering, lite läskigt men samtidigt kul att få kritik från andra och se vad de tycker om uppsatsen :)

Nu är äggen snart klar och så blire handboll på tvn hela kvällen, det är bra skit de :D

Inga kommentarer: