söndag 16 januari 2011

har nu två dagar i rad kört på löpbandet inne på gymmet, ganska skönt!
Börjar med att värma upp i ca 15 min, 3 km.
Sedan kör jag ett intervallpass på 20 minuter.
En minuts intervall och en minuts aktiv vila i joggform.
Tiden på löpbandet går mycket fortare och som jag och Sandra kostaterade idag efteråt, det känns som om det ger mycket mer att köra såhär än att köra rak upp och ned i samma hastighet i 35 minuter liksom ;b haha.

Imorgon planerar jag för utomhus löpning, jag vill så gärna ut och springa!
Men det känns så onödigt att riskera när det som idag var rena isbanan, jag vart bambi på hal is när jag gick till sporthallen. Då springer man bara och spänner sig och kan felbelasta och allt möjligt :S Och imorgon ska de enligt smhi blåsa 10 m/s och det är väl snudd på storm? ;b
Nåväl, det märks hur det blir imorgon! Fint väder ska de bli alla fall =) Med sol och 3 grader varmt!

Sen gillas de otroligt mycket att det är handboll på tv :D yey ;>
Nä, nu ska jag nog göra klart uppsatsen så jag kan skicka iväg den på opponering imorgon och vara nöjd själv =) Ciao!

1 kommentar:

Nathalie sa...

det är så härligt att löpa :)