lördag 15 januari 2011

Jaa, undra vad denna dag har att bjuda på då?
Alla fall ska jag till gymmet om ett tag och köra slut på mig tänkte jag. Alltid skönt att gå därifrån och vara lagomt trött i kroppen.
Jag planerar även för att köra intervallet på löpbandet om jag orkar och de inte är förmycket folk =)
Även är det massa minusgrader idag... hörde på väderprognosen för ett tag sedan att långt upp i norrland har de hela TRETTIOSEX minusgrader! det är ju verkligen sjukt :O SJUKT!

Nej, denna dag blir nog mest inomhus p.g.a kylan ;b kanske man kan passa på att plugga så man hinner klart med hela uppsatsen till måndag då den ska in på opponering =) Skönt att snart ha detta klart! Det är inte jobbigt men ändå lite nervigt vad det blir för slutresultat på det hela! =)

Jag längtar till värme och sol och TÖ, inge mer snö här inte! Då kan man ut och springa och njuta av de. Saknar verkligen de!

Inga kommentarer: