lördag 22 januari 2011

idag har jag haft en "vilo-dag" från gymmet. Helt okej!
Slappt och skönt, vi har tagit de lugnt, kollat massa handboll, käkat lunch på max och så gjorde vi plättar nu till kvällsmat =)
Jag samlar energi till morgondagen, de blir nämligen 1½ timmes spinning på morgonen!
HAHA, kan bli spännande hur man mår efteråt alltså :D Men kul också :)

dessutom har jag fått ett erbjudande om att kanske springa vårruset i lag, kul! =)
till veckan är jag grymt sugen på löpning, imorgon är det spinning sedan blire att äta med N's mor då hon fyllde år i måndags. så då blire ingen löpning, möjligen att benen är tillräckligt mör ändå efter spinningen :D
Men måndag kanske eller tisdag ! =)
Sen funderar jag även på att börja med lite LC och möjligen HF men inte i överdriven mängd på de.
Låter spännande att läsa om och kan vara kul och se ifall man upplever detsamma som många andra, en mindre tung mage liksom =) Nåväl, det återstår att se! Längtar verkligen till att kunna sätta igång med löpning utomhus, nu ska jag försöka sluta fega och ge mig ut mer! =) Inte långt kvar till mitt livs första halvmara :D tjoho :D

Nä, nu börjar handbollen snart igen, Ciao!

Inga kommentarer: