fredag 25 februari 2011

vaknade först fem över sju och tyckte jag sovit i en hel evighet, somnade om efter ett tag och sov till tjugo i åtta. vaknade med morrande och skrikande mage.

Det var omöjligt att somna om så jag klev upp och åt frukost, nu sitter jag här och är supertrött igen. Orka att man inte kan sova längre fastän man tydligen är trött ;b

Om en stund ska jag gå till gymmet för ett pass på löpbandet! Får hoppas skavsåret håller med mig bara - haha! Kul att skavsåret ska styra över min träning ;b
I eftermiddag blir det spinning. Kanon! =) Sedan blir det chili con carne ikväll med hjärtat ;> och imorgon ska vi åka till pannkakshuset och äta pannkakor :D mumma ;)

Vad ska ni göra idag? ^^,

1 kommentar:

Angelica sa...

Hej gumman.
Är jag och Malin som har kollat på lägenhet på Granberg till henne och dotter. Den avr skit fin och hon fick den :D

Ja jag ska försöka komma ner någon dag och fika. Har varit mycket nu.. Kämpar mot ångesten hela tiden så :S

Kram